Klachtenregeling
Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht over onze dienstverlening, dan verzoeken wij u ons daarover zo spoedig mogelijk per aangetekende brief te informeren. Na ontvangst van de klacht nemen wij snel contact met u op.
Als wij uw klacht niet op een bevredigende manier kunnen oplossen, dan heeft u de mogelijkheid om deze voor te leggen aan de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening:
Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
telefoon: 0900-3552248
info@kifid.nl
www.kifid.nl
Kies voor kennis & zekerheid
- Persoonlijk en onafhankelijk advies
- Meer dan 25 jaar ervaring
- Hypothecair planner
- Betrouwbaar en deskundig
Bent u geïnteresseerd in onze aanpak en wilt u kennismaken?
Bel of mail om een afspraak te maken.
Het kennismakingsgesprek is kosteloos.